EA - Help with Buy and Sell through object arrow created --> EA - ajuda com Buy e Sell através do objeto arrow criado

 
English:
Guys, I need your help. I have an Expert Advisor ready and it has 2 Created Objects. 1 arrow for Buy (OBJ_ARROW) and 1 arrow for sell (OBJ_ARROW). I would like to know if it is possible through the OrderSend, every time a Buy or Sell arrow appears on the chart, EA creates Buy and Sell market entries with parameters in these arrows created as an object. Is this possible, folks? what would be the CodeBase? Thank you, I hope someone can help me.

Português:
Pessoal, preciso da ajuda de vocês. Tenho um Expert Advisor pronto e nele tem 2 Objetos criados. 1 seta para Buy ( OBJ_ARROW ) e 1 seta para sell ( OBJ_ARROW ). Eu gostaria de saber se é possivel através do OrderSend, cada vez que surgir no gráfico uma seta de Buy ou Sell, o EA criar entradas de Buy e Sell no mercado com parâmetro nessas setas criadas como objeto. Isso é possivel pessoal ? qual seria o CodeBase ? obrigado, espero que alguem possa me ajudar.
Razão: