Error 0 from OrderSelect

Hi guys, I am totally new to programming and I am getting crazy of this error. It always gives me Error 0 with "ticket_1". I have no freaking idea why
if(ticket_0==0 || ticket_1==0 || ticket_2==0)
{
            SL_0 = Ask - 200*_Point;
            TP_0 = Ask + 100*_Point;
            ticket_0 = OrderSend(symbol, OP_BUY, Vol, Ask, slippage, SL_0, TP_0, comment, magic, expiration, arrow_color);

OP_1   = TP_0;                                                       
            OP_1   = NormalizeDouble(OP_1, 4);
            SL_1   = OP_1 - (200 * Point);
            TP_1   = OP_1 + (100 * Point);
            ticket_1      = OrderSend(symbol, cmd_1, Vol, OP_1, slippage, SL_1, TP_1, comment, magic, expiration, arrow_color);
            if(ticket_1>0)
            {
               Print("Wysłano pierwsze zlecenie ticket_1");
            }
            else
            {
               Print("Nie udało się wysłać pierwszego zlecenia ticket_1. Błąd = ",GetLastError());
            }

OP_2   = SL_0; 
            OP_2   = NormalizeDouble(OP_2, 4);
            SL_2   = OP_2 + (200 * Point);
            TP_2   = OP_2 - (100 * Point);                                                
            ticket_2=OrderSend(symbol,cmd_2,Vol,OP_2,slippage,SL_2,TP_2,comment,magic,expiration,arrow_color);
            if(ticket_2>0)
            {
               Print("Wysłano pierwsze zlecenie ticket_2");
            }
            else
            {
               Print("Nie udało się wysłać pierwszego zlecenia ticket_2. Błąd = ",GetLastError());
            }
}
else
{
Print("Wysłano już pierwsze zlecenia ticket_0 ticket_1 i ticket_2");
}            

if(ticket_0<=0)                
             {
             }
             else               
             {

if(OrderSelect(ticket_0, SELECT_BY_TICKET)!=true)
                {
                   Print("Nie udało się pobrać zlecenie ticket_0 o numerze: ", ticket_0, "Błąd: ", GetLastError());
                }